Subscrisa SP EVRIKA INSOLVENCY IPURL, cu datele de identificare din antet, reprezentata prin asociat coordonator av. Liscan Aurel, in calitate de lichidator judiciar al debitorului BUSINESS CONTINUITY CONSULTING SRL, cu sediul social in Oraş Otopeni, Strada CARPAŢILOR, Nr. 4A, Judet Ilfov, avand Cod unic de înregistrare: 30727702, numar de ordine in registrul comertului J23/2790/2012, desemnat prin hotararea nr. 1662 din data de 23.06.2023, pronunţată de Tribunalul Ilfov – Secţia Civila, în dosarul nr. 2893/93/2022, anunta scoaterea la vanzare a bunului mobil aflat in proprietatea BUSINESS CONTINUITY CONSULTING SRL, constand in mijloc de transport:
PRODUCATOR | VOLKSWAGEN |
MODEL | PASSAT |
SERIE SASIU / AN FABRICATIE | WVWZZZ3CZFE005651 / 2014 |
TARA DE PROVENIENTA | GERMANIA |
CAROSERIE | BREAK |
COMBUSTIBIL | MOTORINA |
TRANSMISIE / CMC / KW / CP / Norma Poluare | MT / 1968 CMC / 130 kw / 177 cp / E5 |
ITP VALABIL | 13.12.2023 |
NR. KM | APROX 250.000 km la data evaluarii |
Autovehicul functional, in stare satisfacatoare, cu o vechime de aproximativ 9 ani. Avand in vedere numarul de km raportat la vechimea autoturismul, se apreciaza ca autoturimul are un grad de uzura accelerat. | |
in valoare de 7.700 euro + TVA.
|
Vanzarea bunului mobil apartinand societatii falite se va organiza in data de 23.05.2024 ora 14.00, prin licitatie publica cu strigare.
In cazul in care bunul nu se va vinde la termenul de licitatie stabilit, se vor mai organiza inca 2 (doua) licitatii saptamanale, in datele de 30.05.2024, 06.06.2024, la aceeasi ora, in acelasi loc si in aceleasi conditii.
Locul de desfasurare a licitatiilor va fi stabilit la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Mircea Voda, nr.35, bl.M27, et.4, ap.10, sector 3, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei, ora 12.00.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra bunului sa anunte in scris lichidatorul judiciar pana la data licitatiei.
Date despre starea bunului, pretul acestuia, conditiile de inscriere la licitatie precum si modul de organizare a acestora se pot obtine din caietul de sarcini intocmit de lichidatorul judiciar cu aceasta ocazie.
Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Mircea Voda, nr.35, bl.M27, et.4, ap.10, sector 3 sau prin transfer bancar in contul nr. RO 63 PIRB 4218 7625 9500 1000 – PIRAEUS BANK, deschis pe numele EVRIKA INSOLVENCY IPURL, RO 26847310. Costul unui caiet de sarcini este de 1.000 lei exclusiv TVA. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie.
CONDITII DE PARTICIPARE LA LICITATIE
Pot participa la licitatie toate persoanele juridice sau fizice care depun pana in preziua licitatiei, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar mentionat mai sus, urmatoarele documente:
- cerere de inscriere la licitatie;
- dovada existentei persoanei juridice / fizice (copie Cod Unic de Inregistrare / buletin sau carte de identitate ), precum si imputernicire pentru persoana care participa la licitatie;
- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Romertului;
- imputernicire pentru persoana care participa la licitatie;
- dovada achitarii garantiei de participare la licitatie, care reprezinta 10% din valoarea bunului pentru care se inscrie la licitatie. Suma va fi achitata prin virament bancar in contul RO43BREL0002004356730100, deschis la Libra Internet Bank, pe numele debitoarei BUSINESS CONTINUITY CONSULTING SRL, avand Cod de identificare fiscală 30727702;
- dovada achitarii contravalorii caietului de sarcini.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul lichidatorului judiciar situat in Bucuresti, Bd. Mircea Voda, nr.35, bl.M27, et.4, ap.10, sector 3, tel: 021.227.28.81.